Tengah cari makanan bayi untuk anak anda?

Bagaimana Cereal ComCom ini membantu anak anda mendapat nutrisi yang mencukupi serta kenyang selepas memakannya

“Anak berselera makan Cereal ComCom. Siap nganga mulut minta makan lagi!”


Cereal ComCom

Makanan bijiran untuk bayi anda yang berumur 6 bulan ke atas

G-STAR COMCOM BABY FOOD FANPAGE

TEMPAH SEKARANG

BERMINAT NAK JOIN AGENT?

Mungkinkah sekarang ini..

Anak anda sudah berusia 6 bulan dan ke atas?

Risau anak tidak cukup khasiat kerana tidak mahu minum susu?

Tak tahu kat mana nak cari makanan yang berkhasiat untuk bayi anda?

Tahniah! Kerana, anda berada di tempat yang betul untuk kami bantu anda merancang pemakanan yang sihat serta berkhasiat dan cukup nutrisinya. Selepas ini, anda tidak perlu takut jika makanan yang anak anda makan itu tidak berkhasiat. Kerana, kami ada jawapannya..

“Sepanjang tempoh pertumbesaran bayi anda, mereka memerlukan nutrisi yang mencukupi untuk membesar. Jadi, pengambilan makanan yang berkhasiat memberi kesan positif kepada pertumbesaran bayi anda. Daripada makanan berkhasiat dan bernutrisi ini, anak anda akan membesar dengan lebih sihat lagi.”

Apa yang perlu bayi anda makan supaya sentiasa sihat dan tidak berisiko terkena penyakit?

Bayi yang berumur 6 bulan ke atas, kadang-kala sudah putus susu badan. Antara faktornya, mungkin susu badan si ibu sudah habis. Ataupun, anak itu sendiri sudah tidak mahu menyusu. Ini boleh menyebabkan ibu bapa berasa risau dengan anak mereka.

Cara lain supaya anak mereka sentiasa mendapat nutrisi dan khasiat yang mencukupi adalah dengan memberi makanan tambahan kepada anaknya. Persoalannya, adakah makanan tambahan di luar sana mempunyai ciri-ciri khasiat dan nutrisi yang mencukupi serta mudah dihadam?

Dan, adakah makanan tersebut dapat memberi perlindungan secukupnya kepada tubuh badan anak anda supaya tidak mudah dihinggap penyakit? Daripada makanan tambahan ini juga, kita boleh memberi kekenyangan kepada perut si bayi.

Mahukah anda, saya tunjukkan satu makanan tambahan yang sesuai untuk anak anda ambil dan amalkan setiap hari? Dengan makanan tambahan ini, anak anda akan mendapat khasiat serta nutrisi yang mencukupi untuk membesar.

Oleh itu, memperkenalkan..

Cereal ComCom

Makanan bijiran untuk bayi anda yang berumur 6 bulan ke atas

 

G-STAR COMCOM BABY FOOD FANPAGE

TEMPAH SEKARANG

BERMINAT NAK JOIN AGENT?

Cereal ComCom bukan sahaja mengenyangkan perut bayi anda. Tetapi juga melindungi mereka daripada selsema, batuk dan demam. Kandungan probiotik di dalam makanan tambahan ini meningkatkan imuniti tubuh badan anak anda dan mencegah mereka daripada mendapat sakit.

Bagaimana Cereal ComCom amat digemari oleh bayi?

Kandungan yang terdapat di dalam ramuan Cereal ComCom adalah campuran makanan semula jadi yang penuh nutrisi dan berkhasiat. Sekiranya bayi anda mengamalkan Cereal ComCom setiap hari, mereka sudah mendapat nutrisi yang mencukupi untuk membesar.

Sebab itu, Cereal ComCom ini digemari oleh bayi. Selain daripada rasanya yang sedap, Cereal ComCom juga mudah dihadam. Ia juga selamat dimakan oleh bayi kerana Cereal ComCom tidak mengandungi:

  • Bahan pemanis.
  • Tiada garam tambahan.
  • Tiada perisa tiruan.
  • Tanpa bahan pengawet.
  • Tanpa produk tenusu atau soya.
  • Bukan GMO.
  • Serta, tiada fillers.

Cereal ComCom sangat sesuai untuk dimakan oleh bayi kecil anda

Cereal ComCom diformulasikan dengan 10 makanan berkhasiat

Setiap khasiat yang terkandung di dalam Cereal ComCom memberi kesan terbaik seperti:

Beras Perang Organik

Beras Perang berfungsi sebagai nutrisi yang membantu melengkapkan keperluan khasiat dalam badan bayi. Ia mengandungi serat, protein, magnesium, manganese dan zink yang membantu pertumbesaran bayi anda.

Quinoa Organik

Quinoa Organik membantu membekalkan zat-zat baik untuk tubuh badan bayi anda. Kerana, ia membantu pertumbesaran, perkembangan, pemeliharaan serta melancarkan proses-proses di dalam tubuh badan bayi anda.

Beras Putih

Beras Putih mengandungi bebas gluten dan bebas alergi. Di mana, ia mudah untuk dihadam oleh bayi. Selain itu, ia mengandungi karbohidrat yang membantu membekal tenaga untuk bayi.

 

DHA + Ara

DHA dan Ara membantu proses perkembangan otak si kecil (bayi anda) serta menajamkan penglihatan mereka. Ia sangat sesuai diambil ketika mereka sedang membesar (seperti bayi 6 bulan dan ke atas).

Brokoli

Brokoli membantu mengatasi masalah sembelit. Kerana, brokoli mengandungi nutrisi, serat dan fivonoid yang diperlukan untuk tubuh badan anak anda.

Buah Aprikot

Aprikot baik untuk pembersihan usus dan saluran darah.

Kurma

Kandungan vitamin A di dalam Kurma membantu menyihatkan mata, kulit serta melindungi diri daripada terkena kanser paru-paru dan kanser mulut. Selain itu, kurma juga membantu membekalkan tenaga untuk badan.

Minyak Bunga Matahari

Minyak Bunga Matahari bertindak sebagai pelindung kepada kulit bayi anda. Dengan adanya minyak bunga matahari ini di dalam Cereal ComCom, ia membantu melindungi kulit bayi anda daripada terkena ruam, kegatalan, kulit mengelupas dan penyakit kulit yang lain.

Madu

Fungsi Madu adalah memulihkan sel-sel urat besar, mengimbangi kekuatan badan serta membersihkan lapisan darah supaya darah menjadi bersih. Bagi bayi pula, madu membantu pertumbuhan badan dari segi fizikal dan minda.

Probiotik

Probiotik membantu meningkatkan imuniti badan si bayi anda. Ini membuatkan tubuh badan anak anda dilindungi dan mencegah daripada terkena selsema, batuk dan demam.

10 ramuan berkhasiat dalam Cereal ComCom ini akan membekalkan nutrisi yang mencukupi supaya anak anda membesar dengan baik dan bebas daripada terkena penyakit.

Anak sihat dan ceria. Ibu semakin suka

3 Kelebihan – Apabila Cereal ComCom diamalkan secara konsisten

Bagi bayi yang sedang membesar, Cereal ComCom membantu:

1. Meningkatkan selera makan si bayi

Kandungan yang terdapat di dalam Cereal ComCom membuatkan bayi anda berselera untuk makan. Tambahan lagi, anda menambahnya dengan buah anggur, mangga ataupun pisang, ia akan membuatkan bayi anda mahu menambah makan.

2. Bayi mendapat nutrisi yang mencukupi untuk membesar

Nutrisi di dalam Cereal ComCom cukup banyak sehingga sesuai untuk diamalkan oleh bayi anda. Nutrisi-nutrisi ini membantu meningkatkan berat badan, perkembangan minda serta melindungi anak anda daripada serangan penyakit seperti batuk, selsema dan demam.

3. Menguatkan imuniti badan si bayi

Probiotik serta nutrisi makanan yang lain membantu menguatkan imuniti badan bayi anda. Ini membuatkan anda tidak perlu berasa risau tentang kesihatan diri anak anda. Kerana, Cereal ComCom dapat membantu melindungi anak anda daripada penyakit 3 serangkai iaitu demam, batuk dan selsema.

Apa kata mereka selepas bayi mereka makan Cereal ComCom ini?

“Syukur sangat.. bayi sekali makan 3 sudu. Hehe!”


“Bayi lebih berselera selepas tambah puree!”


“Dulu.. selalu jual mahai. Sekarang ni, dah dapat Cereal ComCom.. asyik nganga ja!”


“Cereal ComCom.. sedap!”


“Bayi bertambah selera makan Cereal ComCom!”


“Makan Cereal ComCom.. tak cukup semangkuk!”


“Tengok tu, habis satu mangkuk. Hehe!”

“Tengok tu, kalua lambat sikit mesti mulut dan ternganga. Hehe!”


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Siapa yang sesuai untuk membeli Cereal ComCom ini?

Kami tahu banyak lagi makanan cereal sebegini di luar sana. Jadi, kami telah formulasikan Cereal ComCom khusus untuk golongan:

  1. Ibu bapa yang mempunayi bayi kecil berumur 6 bulan dan ke atas.
  2. Ibu yang mahu melatih anaknya mula makan makanan.
  3. Bayi yang sudah putus susu dan mula berminat hendak makan.
  4. Pasangan suami-isteri yang baru mendapat anak pertama dan tidak tahu hendak berikan anak mereka makan apa.
  5. Serta, ibu bapa yang mahu melihat anaknya sihat tubuh badan dan membesar dengan kuat (dari segi fizikal dan minda)

Pergh.. memang terbaik lah! Bagaimana saya boleh mendapatkan Cereal ComCom ini dengan segera?

Kami tahu anda sudah tidak sabar untuk mendapatkan Cereal ComCom ini. Cara untuk mendapatkan makanan cereal ini sangatlah mudah. Anda tidak perlu keluar rumah untuk membelinya. Sebaliknya, anda boleh menempah secara terus dengan kami melalui laman web ini. Kemudian, biar kami sahaja yang menghantar produk ini sampai ke depan pintu rumah anda.

Dengan mengklik butang tempahan di bawah ini, anda bersetuju untuk membeli dengan harga..


Cereal ComCom RM46 / RM50 S/S

(Harga tidak termasuk postage)

G-STAR COMCOM BABY FOOD FANPAGE

TEMPAH SEKARANG

BERMINAT NAK JOIN AGENT?

Usah bertangguh lagi!

Jangan korbankan masa pertumbesaran anak anda. Berikan mereka makanan yang berkhasiat supaya mereka membesar dengan sihat dan kuat. Jika baik makanan yang kita berikan kepada mereka, maka baiklah tubuh badan mereka. Jika tidak berkhasiat, dikhuatiri anak anda mudah dijangkiti penyakit.

Sekarang juga saya mahu bertanya kepada anda..

Adakah anda mahu bayi kecil anda itu sihat tubuh badannya? Jika YA adalah jawapan dari hati anda, jangan tunggu lama-lama untuk membuat keputusan membeli. Klik butang tempahan di bawah ini dan lakukan pembayaran SEKARANG!!!

Cereal ComCom RM46 / RM50 S/S

(Harga tidak termasuk postage)

G-STAR COMCOM BABY FOOD FANPAGE

TEMPAH SEKARANG

BERMINAT NAK JOIN AGENT?

Tim Cereal ComCom
Whatsapp – 010 400 2122 (Kak Zie)

Whatsapp – 013 200 7666 (Kak Una)

Whatsapp – 016 292 59 44 (Kak Siti)

 

PS: Cereal ComCom sesuai diambil oleh bayi berumur 6 bulan ke atas.

PSS: 10 makanan berkhasiat yang dicampurkan di dalam Cereal ComCom ini membekalkan nutrisi yang mencukupi untuk bayi anda membesar. Tambahan lagi, probiotik yang terkandung sekali di dalam Cereal ComCom ini melindungi anak anda daripada terkena penyakit berjangkit. TEMPAH SEKARANG!!